Serwis Blacharsko-Lakierniczy

Autoryzowany Serwis Blacharsko–Lakierniczy Toyota Ukleja

Godziny otwarcia
Poniedziałek - Piątek

08:00-18:00

Sobota

8:00 - 14:00

Serwis blacharsko–lakierniczy Toyota Ukleja Złotkowo to:

  • największy Autoryzowany Serwis Blacharsko – Lakierniczy Toyoty w Wielkopolsce
  • najwyższe, jakościowe standardy obsługi Klienta oraz najwyższa jakość świadczonych usług, potwierdzone Certyfikatem Toyota Customer Service Management dedykowanym dla serwisów blacharsko – lakierniczych – jako jedyni w Wielkopolsce!
  • rozliczanie szkód komunikacyjnych w systemie bezgotówkowym, realizowane wobec wszystkich Towarzystw Ubezpieczeniowych, dostępnych na rynku
  • kompleksowa likwidacja szkód komunikacyjnych (możliwość wykonywania samodzielnie oględzin powypadkowych) dla Towarzystw Ubezpieczeniowych - PZU, Hestia, Allianz, Warta, Aviva, Generali, Uniqa, Link 4
  • samochody zastępcze ((różne konfiguracje) udostępniane na czas naprawy– nowe modele
  • naprawy blacharsko – lakiernicze realizowane przy użyciu innowacyjnych urządzeń naprawczych oraz diagnostycznych, w tym pomiar płyty podłogowej
  • najwyższej jakości materiały lakiernicze i materiały pomocnicze, używane do realizacji napraw powypadkowych
  • wszystkie naprawy samochodów marki Toyota i Lexus (nie dotyczy partnerskiego i optymalnego wariantu ubezpieczenia), realizowane przy użyciu oryginalnych części zamiennych
  • krótkie terminy realizacji naprawy blacharsko – lakierniczej
  • Własna Pomoc Drogowa
  • NAPRAWA SAMOCHODÓW WSZYSTKICH MAREK
  • dbałość o środowisko naturalne – Poszanowanie Prawa Ochrony Środowiska – potwierdzone Certyfikatem ISO 14001:2015

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej

W celu ułatwienia zgłoszenia szkody komunikacyjnej zapraszamy Państwa do siedziby naszego serwisu. Prosimy o zabranie:

oryginału polisy ubezpieczeniowej AC/OC (format A4) uszkodzonego pojazdu
dowodu rejestracyjnego uszkodzonego pojazdu lub potwierdzenia zatrzymania dowodu rejestracyjnego pojazdu, wystawionego przez Policję
prawa jazdy (osoby kierującej pojazdem w chwili zdarzenia)
dowodu osobistego (właściciela uszkodzonego pojazdu)
oświadczenia sprawcy kolizji/wypadku, w przypadku szkody z OC sprawcy

Pozostałe dokumenty, które będą potrzebne w procesie likwidacji szkody komunikacyjnej:

druk zlecenia bezgotówkowego

druk zgłoszenia szkody komunikacyjnej (wymagany przez wybrane TU)

oświadczenie o VAT (dotyczy firm)

otrzymają Państwo od naszych Doradców ds. serwisu B/L.